קונצרטים ואירועי תרבות עם שלישיית עתר
Logo
קונצרטים קרובים / מרץ 2019
← לניוזלטר קודמים
התכנית "מסורות" זכתה לא מכבר לביצועים רבים בעונה החולפת, בישראל, בצרפת ובהולנד והתקבלה בסקרנות והתלהבות בקרב הקהל. נפתח את חודש מרץ בביצוע נוסף, באולם התרבות של קיבוץ גבעת חיים אשר בעמק חפר, שבת 2 במרץ. גירסה קמרית מקורית לקונצ'רטו למקלדת של באך, ביצוע נוסף לשלישייה מספר 2 מאת בנימין יוסופוב אשר מוקדשת לנו ועוד. בהמשך החודש נפגוש את עופר כלף כסולן בתכנית "טיול בסביבות הכפר" אשר מוקדשת לשירתה של לאה גולדברג ונקנח בקונצרט קמרי בשיתוף שתי מקהלות במגדלי הים התיכון בירושלים. ברקע נמשכת העבודה על הפרויקט החדש "קובאנה" אשר מוקדש למסורת המוזיקלית של קובה ויתחיל לרוץ בקרוב ופרויקט חדש ומסקרן בשיתוף עם המלחינה ציפי פליישר שפרטים על אודותיו יפורסמו בקרוב. להתראות בקונצרטים הקרובים.
קונצרטים קרובים/ EVENTS
שלישייה חדשה מאת בנימין יוסופוב עם שלישיית עתר
מסורות / קיבוץ גבעת חיים איחוד / 2.3
אולם התרבות, שבת 2 במרץ בשעה 11:00 בבוקר. כרטיסים בטל: 054-2119095. מיצירות באך, יוסופוב, ברנשטיין וחוזה מרטין
← פרטים
לאה גולדברג עם שלישיית עתר ועופר כלף היכל התרבות אריאל
טיול בסביבות הכפר / 14.3 באריאל
עם הזמר עופר כלף. התכנית מוקדשת לדמותה ויצירתה של גולדברג. אסופת שירים בהלחנות חדשות וישנות,עיבודים קמריים רעננים פרי עטו של עפר שלי לקלסיקות מוכרות ולמילותיה החודרות של אחת מגדולות המשוררות של התרבות העברית. תוף בודד, את תלכי בשדה, דג הזהב, יקינתון, טיול בסביבות הכפר, למי שאינו מאמין ועוד רבים משיריה הגדולים. הלחינו מיכאל וולפה, אלכס ווסרמן, ברי סחרוף, ערן אל-בר, יוני רכטר, איתי כהן, משה וילנסקי ועוד.
← כרטיסים
אודות המלחין דריוס מיו
שניים שלושה דברים אודות המלחין דריוס מיו
קראו על אודות אחד המלחינים הצרפתים החשובים והמסקרנים של המאה העשרים שיצירתו "פנטסיה לקולנוע" נכללת ברפרטואר שלנו בעונה זו
← לקריאה
שלישייה מאת ארנסט שוסון, שיר מאת פולנק בביצוע שלישיית עתר
קטלוג התכניות שלנו
התחדשנו בפרוייקטים חדשים ומענינים שירוצו בעונה הבאה. הנכם מוזמנים להציץ בקטלוג. קניינים - הקדימו לשריין תאריכים
← לקטלוג התכניות
home pageyoutube channelfacebook
  לצפייה בדפדפן | ארכיון | Unsubscribe | atartrio.com