קונצרטים, אירועי תרבות ומוזיקה עם שלישיית עתר
Logo
Insert alt text here
מרץ 2017
← לניוזלטר קודמים
פתחנו את חודש מרץ בקונצרט מיוחד במוזיאון ארץ ישראל כחלק מן המפגש השנתי של האגודה הפסיכואנליטית בישראל. בהמשך אנו גאים להזמין אתכם לקונצרט חגיגי בירושלים אשר יפתח את פרויקט האביב הבינלאומי שלנו "אגדה יהודית". בסדרת קונצרטים נרחבת על מיטב הבמות בארץ ובארה"ב נציג בכורה ישראלית למלחינה דקלה בניאל, שלישייה מאת יצחק ידיד וקלסיקות של המאה העשרים מאת בלוך, ברנשטיין, קופלנד ושוסטקוביץ. לחצו על הקישור לוידאו לטעימה מן הצלילים.
שלישיית עתר בפרוייקט בינלאומי חדש / אביב 2017
← לעוד סרטונים
קונצרטים קרובים / Events
alt text here
הקברט היהודי עם רות לוין / 14.3
מועדון היונג יידיש תל-אביב 20:00
שירי יידיש וקברט, מוזיקה יהודית מפוארת לכינור ופסנתר מראשית המאה ה-20 בקונצרט מיוחד עם טניה בלצר בכינור, רות לוין בשירה ועפר שלי בפסנתר. מועדון ה”יונג יידיש”, תחנה מרכזית חדשה. לוינסקי 108, תל אביב. קומה חמש, מתחם האמנים. כניסה: פעמיים ח”י שקלים
← כרטיסים
alt text here
אגדה יהודית. קונצרט פתיחה חגיגי / 19.3
אולם ה"מגניפיקט". העיר העתיקה ירושלים 19:30
פרוייקט בינלאומי של מוזיקה קמרית סוחפת בתכנית המשייטת בין עולם הרוח היהודי ועד לקלסיקות אמריקאיות מן המאה העשרים בעיבודים קמריים חדשים פרי עטו של עפר שלי, פסנתרן ההרכב. התכנית תבוצע על פני תריסר קונצרטים בישראל וברחבי ארה"ב בחודשים בקרובים. נבצע את הנוקטורנים לשלישייה מאת היהודי-אמריקאי ארנסט בלוך, את השלישייה לכינור ערבי בס ופסנתר מאת יצחק ידיד (ישראל-אוסטרליה), את הסויטה על סיפור הפרברים מאת לאונרד ברנשטיין בעיבוד חדש ומקורי, פרקים מאת אהרון קופלנד ונקנח בבכורה עולמית ליצירה שנכתבת בעבורנו בימים אלה ע"י המלחינה ישראלית המוערכת דקלה בניאל. הקונצרט הפעם - באולם "אימוקולטה" של בית הספר המגניפיקט, ממש בצמוד לשער החדש, העיר העתיקה ירושלים. נכנסים בשער החדש ופונים מייד שמאלה לאורך החומה ונכנסים למתחם המסדר הפאנציסקני. הכניסה ללא תשלום,
← לדף הפרויקט
alt text here
יצחק ידיד / טריו לכינור ערבי בס ופסנתר
גרסה מיוחדת לשלישיית פסנתר בהזמנת שלישיית עתר
יצירתו של יצחק ידיד, פסנתרן ג'אז ומלחין המחלק חייו בין ישראל ואוסטרליה מציגה חיבור יוצא דופן בין מזרח ומערב ובין תרבויות מוזיקליות שונות. ידיד מבסס את יצירתו על פיוטים מזרחיים, השפעות מן העולם הערבי ומסוריה תוך שימוש בהרמוניות מערביות מסגנונות הג'אז והמוזיקה היהודית המסורתית.
← קרא עוד
alt text here
אתר חדש רספונסיבי ואטרקטיבי
בואו לבקר
האתר החדש שלנו כבר עלה לאויר, הוא ידידותי לכל מכשיר וישמח כל שוחר מוזיקה. חלק מהדפים עדיין בעבודה אך אתם מוזמנים לבקר, להתרשם ולחוות דעה.
← אל האתר החדש
← לכל הקונצרטים
home pageyoutube channelfacebook
  לצפייה בדפדפן | ארכיון | Unsubscribe | atartrio.com