קונצרטים ואירועי תרבות עם שלישיית עתר
Logo
Insert alt text here
ספטמבר 2017
← לניוזלטר קודמים
אז מה מתבשל אצלנו לעונה הקרובה? על קצה המזלג, כמה מההפקות המתוכננות (העונה העשרים ואחת של שלישיית עתר. מצמרר. אני מחרים את המילה מרגש שצריך להניח לה למאה שנה לפחות כדי שתחזור לרגש) בתכנית המרכזית שלנו שני צרפתים מרתקים שפעלו בסוף המאה ה-19 בואכה המאה העשרים: ארנסט שוסון ודריוס מיו –רוצו מהר לבדוק בגוגל – מי מהם היה יהודי? עוד נרחיב על המוזיקה בהמשך הדרך.

ומה עוד?

ב-27 בספטמבר, בין ראש השנה לכיפור, נארח את הסופרן מורן אבולוף בערב לידר מלבב, באבו גוש. שירים בגרסאות קמריות מברהמס ועד פורטיס. זוהי תכנית חדשה שעוד תבוצע במהלך העונה במיקומים מפתיעים כרטיסים להשיג כאן. שימו לב שכל האירועים מתעדכנים גם בלוח האירועים של הפייסבוק מומלץ לסמן FOLLOW לדף שלנו. בחודש נובמבר נצא לסיור קונצרטים בהולנד שם יושק הביצוע לטריו העמוק והיוקד של ארנסט שוסון לצד ביצועים למוזיקה יהודית וישראלית. עוד בנובמבר ביצוע לתכנית גולדברג שלנו עם הזמר עופר כלף באוניברסיטת תל-אביב.

בדצמבר שלל קונצרטים והפקות: שוסון בחוג למוזיקולוגיה באוניברסיטה העברית, קונצרט במרכז ברודט לתרבות יהודית וצילומים לקליפ מדברי חדש ליצירתו של יצחק ידיד. בפברואר נקיים סיור ארצי ברפרטואר העברי שלנו, עם הזמרות יעלה אביטל ומורן אבולוף. בחודש מרץ נשיק פרויקט חדש ספרותי מוזיקלי עם ערן צור הפרטים חסויים בינתיים אך מובטחים כמה וכמה ביצועים ברחבי הארץ ויחסי ציבור מתישים, לנו וכנראה גם לכם. עוד באביב הסיור השנתי לארה"ב שלאחריו נבצע את העגנון שלנו במוזיאון ראלי קיסריה ועל עוד כמה במות. נמשיך גם השנה לקחת חלק בפרויקט תרבות לפריפריה וניסע לקצוות הארץ היפה הזאת בתקווה לפגוש גם אתכם בקהל.

שנה טובה לכל מאזין ומאזינה, לכל אוזן ואזנייה. והנה תוכן שיווקי: את האלבומים שלנו כיף להביא כמתנה לחג רוכשים אותם כאן

שלכם, חברי שלישיית עתר

שלישיית עתר בפרוייקט בינלאומי חדש / אביב 2017
← טעימה של היידן לכבוד החג
קונצרטים קרובים / Events
alt text here
ברהמס פינת פורטים / 27.9
המתפרה באבו גוש. 20:00
מארחים את הסופרן הנהדרת מורן אבולוף (האופרה הישראלית) בקונצרט שירים ומוזיקה קמרית מרענן לפתיחת העונה. משירי יוהנס ברהמס, רמי פורטיס, רוברט שומאן, סשה ארגוב, פרנץ שוברט, מרדכי זעירא, בנג'מין בריטן ורבים אחרים עיבודים קמריים מאת עפר שלי סולנית: מורן אבולוף (האופרה הישראלית) .בכינור: טניה בלצר. בפסנתר: עפר שלי. מחיר הכניסה כולל משקה ראשון - 70 שח. טלפון לכרטיסים 052-377-7255
← כרטיסים
alt text here
סיור קונצרטים בהולנד /18-22.11
אמסטרדם / אוטרכט / ניקירק / האג
שלישייה מאת ארנסט שוסון, מוזיקה יהודית מאת יוסף אחרון ושירי משוררים עבריים בגרסה קמרית נכללים ברפרטואר הסיור שלנו בהולנד בחודש נובמבר. בין השאר נגיש קונצרט במרכז ליהדות מתקדמת אמסטרדם, באירוע הצדעה חגיגי לפרויקט גיוס כספים למען קהילות מזרח אירופה ובסדנאות בעבור תלמידי מוזיקה בהאג. מועדי הקונצרטים וקישורים יפורסמו בהמשך.
← לדף הפרויקט
alt text here
טיול בסביבות הכפר / 29.11
מרכז צימבליסטה, אוניברסיטת תל-אביב, 18:30
מארחים את הזמר עופר כלף בערב שירים ומוזיקה קמרית ישראלית המוקדש לטקסטים של לאה גולדברג. אסופת שירים בהלחנות חדשות וישנות ,עיבודים קמריים רעננים פרי עטו של עפר שלי לקלסיקות מוכרות ולמילותיה החודרות של אחת מגדולות המשוררות של התרבות העברית. תוף בודד, את תלכי בשדה, דג הזהב, יקינתון, טיול בסביבות הכפר, למי שאינו מאמין ועוד רבים משיריה הגדולים. הלחינו מיכאל וולפה, אלכס ווסרמן, ברי סחרוף, ערן אל-בר, יוני רכטר, איתי כהן, משה וילנסקי ועוד.
← כרטיסים
alt text here
אתר חדש רספונסיבי ואטרקטיבי
בואו לבקר
האתר החדש שלנו כבר עלה לאויר, הוא ידידותי לכל מכשיר וישמח כל שוחר מוזיקה. חלק מהדפים עדיין בעבודה אך אתם מוזמנים לבקר, להתרשם ולחוות דעה.
← אל האתר החדש
← לכל הקונצרטים
home pageyoutube channelfacebook
  לצפייה בדפדפן | ארכיון | Unsubscribe | atartrio.com